مقالات

چطور بوی تراول ماگ را از بین ببریم؟

از بین بردن بوی بد تراول ماگ

تراول ماگ زمانی که مایعی در آن زیاد بماند، ممکن است طی مدت طولانی بو بگیرد. اگر تراول ماگ دارای واشر یا درزبندی سیلیکونی باشد، با گذشت زمان بوی هر چیزی که می‌نوشید را به خود می‌گیرد و باعث می‌شود که نوشیدنی که می‌خورید باب میل شما نباشد. روش‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید بوی تراول ماگ را از بین ببرید. تراول ماگ‌هایی که جنس خوبی دارند، بو نمی‌گیرند و زود خراب نمی‌شوند. برای خرید تراول ماگ عمده اصل می‌توانید از طریق بارجین کالا اقدام کنید.

تراول ماگ و کاربردهای آن

تراول ماگ یک محصول کارآمد است که برای سفر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تراول ماگ، فلاسک سفری جمع و جوری بوده که شبیه لیوان است. تراول ماگ‌ها با ظاهر شیک و زیبا برای کادو دادن هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. تراول ماگ‌ها برای افرادی که مدام در سفر هستید یا در محل کار خود و باشگاه به چای یا قهوه نیاز دارند، مناسب است. اگر شما برای خرید تراول ماگ و یا خرید ماگ عمده یا تکی به سراغ یک فروشنده معتبر بروید، می‌توانید یک تراول ماگ اصل خریداری کنید

خرید تراول ماگ عمده

<< جهت خرید انواع گوی موزیکال عمده و گیفت عمده تماس بگیرید >>

روش صحیح نگهداری از تراول ماگ

برای اینکه از تراول ماگ به خوبی مراقبت کنید، نکات زیر را در نظر بگیرید که این نکات عبارت است از:

·       شستشوی منظم

بعد از هر بار استفاده از تراول ماگ بهتر است آن را به صورت دقیق و کامل بشویید. برای شستشوی این محصول از مواد نرم و ملایم مثل مایع ظرفشویی و اسفنج نرم استفاده کنید.

·       خشک کردن به شیوه درست

اگر بعد از هر شستشو تراول ماگ را خشک نکنید این مسئله ممکن است برای شما مسئله ساز شود. آب موجود در داخل این وسایل موجب رشد باکتری‌ها می‌شود و باعث تغییر طعم و بوی مایعات نگهداری شده در تراول ماگ می‌شود. بنابراین باید پس از استفاده تراول ماگ را خشک کنید.

·       جدا کردن بخش‌ها هنگام استفاده از تراول ماگ

قبل از شستشو همه بخش‌های تراول ماگ را جدا کنید تا بخش‌های مختلف به صورت مجزا تمیز شود. این تمیز شدن مجزا به نگه‌داری آسان و بهتر وسایل کمک می‌کند.

·       استفاده از کیسه‌های حمل و نقل

در حمل و نقل ممکن است که تراول ماگ آسیب ببیند، به همین خاطر توصیه می‌شود که برای کاهش خسارت ناشی از آن از کیسه‌های حمل و نقل استفاده کنید. این کیسه‌ها از خراش و ضربه جلوگیری می‌کند و به حفظ وسایل کمک می‌کند.

از بین بردن بوی بد تراول ماگ

زمانی که تراول ماگ شما با وجود همه مراقبت‌ها کثیف شد و بوی بد گرفت، می‌توانید با انجام یکی از روش‌های زیر بوی بد آن را از بین ببرید:

  1. از جوش شیرین و سرکه برای از بین بردن بوی بد تراول ماگ استیل استفاده کنید. پس از ریختن جوش شیرین، سه قاشق سرکه سفید به آن اضافه کنید و درب تراول ماگ را ببندید و خوب تکان می‌دهد. سپس نیم ساعت کنار بگذارید و بعد آن را آبکشی کنید.
  2. یخ و نمک یک جزم زدای قوی است که باعث رفع بوی بد تراول ماگ می‌شود. یک چهارم تراول ماگ را با استفاده از یخ ریز پر کنید و سپس 3 یا 4 قاشق نمک دریا یا 5 قاشق غذا خوری نمک طعام را به آن اضافه کنید. سپس تراول ماگ را چند بار تکان بدهید و بعد از آب شدن یخ‌ها آن را آبکشی کنید.

روش‌های دیگری مثل استفاده از قرص دندان که حاوی جوش شیرین است هم برای از بین بردن بوی بد تراول ماگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رفع بوی بد تراول ماگ

 

نکات مهم خرید تراول ماگ عمده

برای خرید تراول ماگ عمده یا تکی باید به سراغ یک گزینه خوب بروید. تراول ماگ خوب دارای ویژگی‌هایی است که این ویژگی‌ها عبارت است از:

·       اندازه و ظرفیت

ماگ‌های مسافرتی بهتر است دارای اندازه‌ای باشد که از نظر ارگونومی بتوان آن را به راحتی دست گرفت. تراول ماگ‌ها استاندارد مطابق با اندازه جالیوانی ماشین طراحی شده‌اند و به راحتی در جا لیوانی جای می‌گیرند. مسافران می‌توانند با استفاده از این محصولات در حین سفر به راحتی رانندگی کنند.

·       روکش ضد نشست

درب و روکش ضد نشست باعث می‌شود که لکه‌ای چای یا قهوه روی لباس شما ریخته نشود. توصیه می‌شود که برای خرید تراول ماگ به سراغ محصولاتی که دربی شل و نامناسب دارند، نروید؛ چون اگر آن را در کیف بگذارید وسایلتان را خیس می‌‎کند.

·       فناوری حفظ دما

نگه داشتن نوشیدنی در دمای مناسب و دلخواه مهمترین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. تراول ماگی که بتواند 5 ساعت قهوه را گرم نگه دارند، گزینه مناسبی برای خرید است.

·       کیفیت بالا

یکی از گزینه‌های مناسبی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، کیفیت محصول است. محصول با دوام بالایی دارد و خیال شما را از بابت خراب نشدن محصول راحت می‌کند.

فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری زیادی به فروش تراول ماگ می‌پردازند. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به دلیل ارتباط مستقیم و بی‌واسطه محصولات را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان می‌فروشند. فروشندگان در بازار طرفدار خرید تراول ماگ عمده هستند. خرید عمده تراول ماگ باعث می‌شود که خریدار برای خرید هر محصول مبلغ کمی را پرداخت کند و بنابراین بتواند با کمترین قیمت صاحب کلی تراول ماگ شود و به قیمت بازار بفروشد.

نتیجه‌گیری

خرید عمده تراول ماگ از فروشگاه‌‎های اینترنتی باعث می‌شود که مشتری بتواند محصولات را با قیمت ارزان خریداری نماید. خرید تراول ماگ عمده قیمت هر محصول را کاهش می‌دهد. ما در بارجین کالا آماده‌ایم تا بهترین تراول ماگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.جهت مشاوره و سفارش از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *