مقالات

تراول ماگ چه کاربردی دارد؟

کاربرد تراول ماگ جیست؟

تراول ماگ ظرفی مشابه لیوان است که دارای دو جداره‌ی محکم و درب پوشش دار می‌باشد. این ظرف مایعات داغ و سرد را در حالت اولیه‌ی خود نگه می‌دارد و از تغییر دمای آن‌ها جلوگیری می‌کند. تراول ماگ در رنگ، سایز و کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شود و بسیار کاربردی می‌باشد. این ظرف جهت نگهداری مایعات در مسافرت، محیط کار، رستوران‌ها و مراکز آموزشی کاربرد دارد. افراد مختلف در منزل یا محیط بیرون زیاد از آن استفاده می‌کنند. در ادامه‌ی این مقاله از بارجین کالا با  کاربرد‌های تراول ماگ بیشتر آشنا خواهید شد.

 

تراول ماگ چیست؟

تراول ماگ ظرفی شبیه فلاسک یا لیوان است که برای نگهداری آب سرد و گرم و حمل آن‌ها استفاده می‌شود. وظیفه‌ی اصلی این ظرف حفظ دمای آب در مدت‌های طولانی است؛ یعنی اگر شما نیاز دارید که آب سرد در فصل تابستان حالت و خاصیت خود را حفظ کند، استفاده از تراول ماگ بهترین روش می‌باشد؛ همچنین  این ظرف آب گرم یا داغ را تا مدت طولانی گرم نگه می‌دارد و برای زمستان یا هوای بیرون مناسب می‌باشد.

تراول ماگ به صورت دو جداره ساخته شده و جنس دیوارهای داخلی ظرف استیل و دیوار‌ه‌ی بیرونی آن  مواد مختلفی می‌باشد. درب آن بسیار محکم و مشابه درب فلاکس است به این علت از نفوذ هوای سرد و گرم به داخل جلوگیری می‌کند. تراول ماگ در سایز، رنگ وطرح‌های جذاب متنوعی توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شود. شیوه‌ی ساخت و استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب در کیفیت و عملکرد آن تأثیر بالایی دارند.

قیمت تراول ماگ با توجه به کارایی بالا مناسب می‌باشد البته مقدار خرید در نرخ آن مؤثر است. تراول ماگ عمده نسبت به نوع تکی ارزان‌تر می‌باشد افرادی که در زمینه‌ی خرید و فروش این ظرف فعالیت دارند به طور عمده آن را تهیه می‌کنند. خرید تراول ماگ عمده از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است گرچه شاید شما برای سفرهای خود یا در محیط منزل تنها به یک عدد آن نیاز داشته باشید.

خرید تراول ماگ عمده

کاربرد‌های تراول ماگ

تراول ماگ کاربرد‌های زیادی دارد و در محیط‌های مختلف قابل استفاده است. این ظرف جهت حمل و نگهداری آب، نوشیدنی‌های میوه‌ای، بستنی، سوپ و در کل مایعات سرد و گرم به کار می‌رود. تراول ماگ در رستوران‌ها، محیط کار، مراکز آموزشی، سفر‌ها، بیمارستان‌ها و کوهنوردی کاربرد زیادی دارد.

رستوران‌ها

رستوران‌ها از جمله مراکزی هستند که به طور شبانه روز پذیرای افراد یا مشتری‌های زیادی می‌باشند. تهیه‌ی لحظه‌ای مایعات سرد و گرم شاید برای کارکنان آن سخت باشد چون برخی مشتری‌ها به علت داشتن مشغله‌ی کاری زیاد انتظار دارند ایستاده یا زودتر نوشیدنی میل کنند.

در این شرایط استفاده از یک تراول ماگ باکیفیت روش سریع و به صرفه‌‌ای می‌باشد. در رستوران ممکن است شما به چند عدد از این ظرف‌ها نیاز داشته باشید تا کار افراد مختلف را راه بیندازید. بنابراین خرید تراول ماگ عمده  و همچنین خرید ماگ عمده نیز در این مراکز اقتصادی‌تر است.

 

محیط کار

تراول ماگ یکی از کاربردی‌ترین وسیله جهت استفاده در محیط کار می‌باشد. این دغدغه‌ی بسیاری از افراد شاغل در اداره‌ها، شرکت‌ها، نانوایی‌ها،کارخانه‌ها و محیط‌های زیادی است که در حین کار نوشیدنی سرد یا گرمی استفاده کنند. چون آن‌ها به علت کار کردن در ساعت‌های طولانی نیاز به نوشیدنی انرژی زا دارند. تراول ماگ این امکان را برای شاغلین فراهم می‌سازد که از نوشیدنی‌های دلخواه خود نهایت بهره را ببرند. استفاده از نوشیدنی مناسب در افزایش کیفیت کار افراد مؤثر است.

تراول ماگ عمده

مراکز آموزشی

مراکز آموزشی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، بخش‌های خصوصی و کلاس‌های مختلف معمولاً چند ساعت کلاس برگزار می‌‌کنند. دانش آموزان برای یادگیری بهتر و بهره گیری عالی از آموزش‌های ارائه شده نیاز به انرژی بالایی دارند. نوشیدنی مانند قهوه‌ی داغ، چای و آب میوه‌های مختلف در قدرت یادگیری بهتر آن‌ها کمک می‌کند. بنابراین استفاده از تراول ماگ مناسب و یک نفره جهت نگهداری مایعات مورد علاقه در این مراکز ضروری می‌باشد.

 

منازل

تراول ماگ در منازل نیز بسیار کاربردی می‌باشد؛ چون استفاده‌ی لحظه‌ای از وسایل گرمایشی و سرمایشی جهت تهیه‌ی آب سرد و گرم مصرف انرژی را افزایش می‌دهد. تراول ماگ با نگهداری مایعات در حالت اولیه‌ی خود در کاهش هزینه‌ها مؤثر است. بیشتر خانوار‌ها و به خصوص افراد کم جمعیت از تراول ماگ در محیط خانه  استفاده می‌کنند.

 

مسافرت‌ها

مسافرت‌ها معمولاً چند ساعت و یا روز به طول می‌انجامند در این شرایط افراد مختلف به مصرف مایعات زیادی نیاز پیدا می‌کنند. داشتن یک تراول ماگ در مسافرت‌های کوتاه و یا بلند مدت بهترین روش برای نگهداری مایعات است؛ همچنین در سفرهای طولانی حین مسیر با تهیه‌ی نوشیدنی‌ها از مراکز مختلف می‌توانید آن‌ها را در تراول ماگ نگهداری کنید. در این حالت مایعات کهنه نمی‌شوند و شما ضمن لذت از سفر از نوشیدنی تازه نیز بهره می‌برید.

تراول ماگ عروسکی عمده

عملکرد تراول ماگ

نحوه‌ی عملکرد تراول ماگ به این صورت است که این ظرف حاوی محفظه‌‌ی نگهداری بدون خلاء می‌باشد که از انتقال هوا جلوگیری می‌کند. در شرایط عادی دمای مایعات با دمای محیط تبادل انجام می‌دهند. اگر آب داغ باشد به تدریج مولکول‌های خود را به فضا انتقال می‌دهد و در مقابل مولکول‌های محیط به آب داغ منتقل می‌شوند. در این حالت دمای آب کاهش می‌یابد. تراول ماگ چون به صورت علمی تولید می‌شود چنین اتفاقی در آن رخ نمی‌دهد. به عبارتی دیگر در این ظرف انتقال دمایی انجام نمی‌شود به این علت مایعات گرم و سرد خاصیت خود را حفظ می‌کنند.

سخن پایانی

تراول ماگ ظرفی پرکاربرد می‌باشد که در محیط کار، رستوران‌ها و مراکز مختلف استفاده می‌شود. این ظرف برای استفاده در فصول مختلف سال مناسب است؛ چون کاربردی دو منظوره دارد. تراول ماگ دمای مایعات سرد و گرم را تا مدت طولانی در حالت اولیه‌ی خود نگه می‌دهد. ساختار این ظرف به گونه‌ای است که هوا به داخل آن نفوذ نمی‌یابد. تراول ماگ برای استفاده در مسافرت‌ها و محیط بیرون مناسب است. این ظرف طرح و رنگ‌های بسیار جذابی دارد. برای تهیه بهترین و جذابترین ماگ‌ها و همچنین خرید گوی موزیکال عمده می‌توانید از طریق سایت بارجین کالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *