مقالات

آموزش تعویض آب زرد شده گوی موزیکال

آموزش تعویض آب زرد شده گوی موزیکال

خرید گوی موزیکال عمده به صورت آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با در نظر گرفتن اینکه بعد از مدتی ممکن است شما با زرد و کدر شدن آب درون گوی موزیکال مواجه شوید، آموزش تعویض آب زرد شده آن خالی از لطف نخواهد بود. تعویض آب زرد شده درون گوی موزیکال چندان کار سختی نیست ولی نیازمند دقت است که ما در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد.

دلیل زرد شدن آب گوی موزیکال

برخی از گوی‌های موزیکال که از کیفیت ساخت پایین‌تری برخوردار هستند، به مرور زمان به خاطر واکنشی که مواد اولیه به آب نشان می‌دهند، آب درون گوی رنگی کدر و زرد پیدا می‌کند. شما اگر خرید این محصول را به صورت عمده از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام دهید، قطعاً با کیفیت‌های مطمئنی روبرو خواهید شد و به مرور زمان به چنین مشکلی هم دست و پنجه نرم نخواهید کرد.

دلیل دیگر زرد شدن آب درون گوی موزیکال به خاطر این است که آن را در برابر نور خورشید قرار می‌دهند. در این مواقع کیفیت ساخت هم نمی‌تواند از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آورد، پس لطفاً گوی موزیکال خود را در برابر نور خورشید هیچ وقت قرار ندهید.

خرید گوی عمده چرخدار

راهنمای تعویض آب زرد شده گوی موزیکال

با توجه به اینکه امروزه فروش گوی موزیکال عمده بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مشتریان زیادی با قیمت مناسب می‌توانند به خرید این محصول دوست داشتنی بپردازند. در این بین، مشکلی که وجود دارد این است که بعد از مدتی آب درون گوی موزیکال کدر می‌شود ولی راه حلی برای این مشکل هم قطعاً وجود دارد که به صورت مرحله‌ای مورد بررسی قرار می‌دهیم.

·       مرحله اول

شما باید در ابتدای کار کفی گوی را جدا کنید که در این شرایط استفاده از یک ابزار مناسب بسیار مورد توجه است. به این دلیل که قسمت کفی به پایه گوی چسبیده است وجدا کردناین قسمت آن‌چنان که فکر می‌کنید کار راحتی به نظر نمی‌رسد. توجه داشته باشید که در برخی از گوی‌های موزیکال در قسمت زیرین گوی یک سوراخ کوچک وجود دارد. شما با بازگشایی مسیر آن سوراخ می‌توانید به تخلیه آب گوی موزیکال بپردازید. در این شرایط شاید مهر و موم کردن مجدد سوراخ زیرین گوی کمی مشکل ساز باشد. به همین خاطر باز کردن کفی کار هوشمندانه‌تری قطعاً به نظر می‌رسد.

·       مرحله دوم

بعد از باز کردن قسمت کفی شما با یک قسمت لاستیکی که به عنوان لاستیک عایق شناخته می‌شود، روبرو خواهید شد. باید این قسمت را درآورده تا بتوانید وارد محفظه‌ گوی شیشه‌ای شوید که در این مرحله شما باید با آرامش و خونسردی کامل آب زرد شده را خارج کنید.

آب زرد شده به صورت کامل نباید تخلیه شود، به این دلیل که گوی‌های موزیکال به خاطر داشتن برف مصنوعی در صورت تخلیه کامل مایع، با وارد کردن برف‌ها به صورت مجدد، برف‌ها روی آب قرار خواهند گرفت و نمی‌توان انتظار داشت که در آب معلق بمانند. دلیل این فرایند این است که برف‌های مصنوعی در معرض هوا قرار دارند و زمانی که هوا در منافذ ریز برف نفوذ کند، برف دیگر نمی‌تواند در داخل آب معلق شود و به همین خاطر، توصیه ما این است که آب زرد شده را به هیچ عنوان به صورت کامل خارج نکنید تا با چنین مشکلی روبرو نشوید.

·       مرحله سوم

در این مرحله شما باید مقداری آب مقطر را با کمی گلیسیرین ترکیب کرده و داخل گوی موزیکال بریزید. این ترکیب را باید 20% گلیسیرین و 80% آب مقطر در نظر بگیرید. دلیل استفاده از گلیسیرین به این خاطر است که غلظت آب را بالا برده و باعث می‌شود تا دانه‌های برف مصنوعی بتوانند حرکت آرامی در داخل آب داشته باشند.

·       مرحله چهارم

البته داستان در همین جا به پایان نمی‌رسد؛ چرا که شما باید میزان آبی که وارد گوی کرده‌اید را به صورت نصف تخلیه کنید و مجدداً به پر کردن آن بیندیشید. بعد از چند مرتبه تکرار این کار مطمئن خواهید شد که هیچگونه آب زردی در داخل گوی موزیکال شما قرار ندارد و سپس حال قسمت لاستیکی عایق را در سر جای خود قرار داده و کفی گویی را با چسب حرارتی بچسبانید.

خرید گوی موزیکال عمده

 

سخن پایانی

برای خرید گوی موزیکال عمده شما باید یک فروشگاه اینترنتی باسابقه را در این زمینه انتخاب کنید؛ چراکه یکی از دلایل زرد شدن آب درون گوی موزیکال، به خاطر استفاده از مواد اولیه بی کیفیت است. این مواد به مرور با آب واکنش نشان می‌دهد و چنین مشکلی را به وجود می‌آورد. زمانی که گوی را در برابر نورخورشید هم قرار دهید، هرچقدر گوی موزیکال باکیفیتی باشد، باز هم احتمال کدری و زردی آب داخل آن وجود دارد. با این حساب، شما چنانچه قصد تعویض آب زرده شده گوی موزیکال را دارید، می‌توانید طبق مراحل گفته شده وارد عمل شوید. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق سایت بارجین کالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *